مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-31ورزشي

ببینید | اولین واکنش وزیر ورزش به ریاست تاج بر فدراسیون فوتبال


بعد از انتخاب غیرمنتظره مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال حالا وزیر ورزش در اولین واکنشش به این اقدام می گوید: چون جام جهانی در پیش داریم همین که فدراسیون از حالت بلاتکلیفی درآمده باید به فال نیک بگیریم و به رای مجمع احترام بگذاریم! - واکنش علی کریمی به انتخاب رییس فدراسیون فوتبال: وای بر فوتبال .

(عکس) ببینید مصاحبه با مرد روستایی که در دماوند انگلیسی حرف می زد و قاطر کرایه می داد ببینید تکنولوژی جدید رئال مادرید برای ضربه های آزاد ببینید تگرگ، خودروی تسلا را به این روز انداخت ببینید جزییات توقیف و رهاسازی شناور آمریکایی توسط سپاه ببینید قایق 1.

3 میلیون دلاری لامبورگینی؛ رقص یک شاهکار لوکس روی دریا ببینید عذرخواهی مقتدی صدر از ملت عراق ببینید فیلمی از پلنگ ایرانی در پارک ملی سالوک خراسان شمالی ببینید دبیر ستاد امر به معروف: چه اشکالی دارد دانشگاه ها را تفکیک جنسیتی کنیم؟ /با جدایی دختران و پسران علم رشد می کند ببینید واکنش نبی به احتمال حضور کی روش در تیم ملی ببینید تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی از سوی سارق ببینید پیش بینی مجتبی جباری درست از آب درآمد ببینید توضیحات رییس ستاد مرکزی اربعین درباره بازگشایی مرز ها ببینید زندگی در کپر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببینید | اولین واکنش وزیر ورزش به ریاست تاج بر فدراسیون فوتبال

ببینید | اولین واکنش وزیر ورزش به ریاست تاج بر فدراسیون فوتبال